"Každá osobnost je jedinečná. Proto i vše, co ji prezentuje, má být jedinečné a originální."

marketing

Současný marketing vyžaduje zpětnou vazbu

marketing na internetu

webové stránky jsou začátek. musíte na ně přivést dostatečné množství návštěvníků a ty pak proměnit v zákazníky. rozhodnout se co chcete propagovat a koho chcete oslovit. Přizpůsobit umístění, čas a způsob prezentace a oslovení.

zviditelnit se na internetu:

  • klíčová slova - fulltext vyhledávání, PPC reklama, kontextová a bannerová reklama
  • firemní zápisy do katalogu – přednostní odkazy, bannerové kampaně
  • odborné a informační servery - PR články, hypertexty, firemní profily, bannery, sponzorované odkazy
  • sociální a komunikační sítě

Hlavní výhody internetu:

  • rychlý nárůst návštěvnosti
  • snadná měřitelnost - analytické nástroje
  • dobrá zpětná vazba - výsledky analýz, komunikace se zákazníkem
  • flexibilita
  • variabilita formátů a způsobů oslovení

péče o image

Využít internet více než jen k webovým stránkám, zvýšit možnost komunikace se zákazníkem. Zákazníci chtějí rychle získat požadované údaje a srozumitelné informace a nechtějí být vyrušováni reklamou. což zahrnuje výběr správného motivu,sloganu,grafického zpracování,loga,charakteristických barev a výdajů na reklamu

  • Mají Vaše webové stránky vysokou návštěvnost?
  • Jste na předních pozicích ve vyhledavačích?
  • Chcete udržovat neustálý kontakt se svými zákazníky?

Podpora značky vaší firmy publikacemi v internetových médiích, nejčastěji formou PR článků diskusí a tiskových zpráv. A v neposlední řadě pomocí bannerových kampaní.

Public Relations

Komunikace s médii a styk s veřejností.řada nástrojů, jak upoutat pozornost a vytvořit příznivou atmosféru, aby se o výrobcích začalo mluvit. Vytvářet požadovaný image firmy u klientů a především u široké veřejnosti, komunikovat s novináři, či připravovat prezentace

dobrá pověst

Dobré vystupování a dobré výsledky doprovázené dobrým PR budou mnohem účinnější než reklama prosazující určitou značku.

PPC reklama - reklama za proklik

  • přivést potenciálního zákazníka na stránky
  • zvolit vhodný reklamní text a správná klíčová slova
  • cílené a efektivní zvýšení návštěvnosti stránek
  • nejčastěji používané vyhledávače jsou Google - služba Adwords, Seznam.cz - služba Sklik

komunitní marketing

je nutné změnit pohled na reklamu. je čas na moderní a účinný marketing. účinně přivést a udržet pozornost zákazníka

Co je komunitní marketing -charakterizovat jako nový druh reklamy a moderní komunikační kanál. Je zaměřen na skupiny lidí (komunity), které spojuje společný zájem nebo společné rysy. Například zaměstnání, profese, pracovní postavení, lokalita, bydliště, věk, pohlaví, kultura, sport, záliby. Průzkumem skutečného zájmu a potřeb jednotlivých skupin můžeme směrovat nabídku na správnou cílovou skupinu.

zaujalo mne

John Naisbitt, badatel zabývající se výzkumem budoucnosti, řekl: "Topíme se v informacích, ale žízníme po moudrosti." wikipedia

Philip Kotler informace a analýzy – „Marketing se začíná stále více zakládat na informacích než na hrubé prodejní síle“ wikipedia

na internetu

  • informace
  • komunikace
  • zpětná vazba
  • rychlost
  • srozumitelnost
  • možnost srovnání

péče o image

  • správný motiv
  • slogan
  • logo
  • grafika
  • barvy
  • reklama
  • public relations

dobrá pověst

  • jakost
  • inovace
  • vystupování
  • příznivá atmosféra

PPC reklama

  • Google - Adwords
  • Seznam.cz - Sklik

komunitní marketing

  • sociální sítě
  • společný zájem
  • cílené oslovení
  • měřitelná efektivita
  • rozvíjí vztahy

zaujalo mne

  • John Naisbitt
  • Philip Kotler
graf

filosofie designu

  • estetika
  • použitelnost
  • funkčnost

intuitivní web

  • použitelný
  • přístupný
  • přehledný
  • srozumitelný
  • rychlý
  • aktuální

SEO optimalizace

  • pro vyhledávače
  • najdou Vás
  • uvidí Vás
  • navštíví Vás
  • osloví Vás

důležité faktory

  • volba domény
  • titulek stránky
  • obsah textu
  • klíčová slova
  • stáří prezentace
  • aktualizace
  • zpětné odkazy

rank stránky

  • důležitost
  • pořadí
  • indexace
  • hodnota odkazu
  • Pagerank, S-rank

fota

  • image
  • produkt, reklamní
  • stavby, realizace
  • interiery, exteriery
  • momentky, reportáže

akce

  • sportovní
  • kulturní, slavnostní
  • společenské
  • prezentační

využití snímků

  • brožury
  • newsletters
  • internetové publikace
  • fotogalerie
  • prezentace
  • flashe

vlastní snímky

  • originální
  • kreativní
  • neokoukané
  • autentické
  • aktuální
  • dle přání
  • dle stylu
fotoaparát Vest Pocket Kodak

zaujalo mne

  • Miloň Novotný

harmonizace

  • pozitivní energie
  • rovnováha
  • práce s energií
  • schopnost změny
symbol feng-šuej

energie jin - jang

v souladu

  • se sebou samým
  • s ostatními lidmi
  • s přírodou

5 elementů

  • země
  • kov
  • voda
  • dřevo
  • oheň

barvy

  • ovlivňují pohodu
  • působí na náladu
  • evokují emoce
  • vytváří dojem
  • spjaté se světlem

firemní značka

  • snadná identifikace
  • vyvážené barvy
  • první dojem
  • ve znamení růstu
  • energie společnosti
  • pozitivně působit